Autor |
Wiadomość |
Radziu |
Wysłany: Czw 10:15, 04 Paź 2007 Temat postu: |
|
zgadzam sie z Krisem, poza tym sprawia, że w wątku sie więcej dzieje |
|
 |
Krisu |
Wysłany: Czw 9:36, 04 Paź 2007 Temat postu: |
|
Dla mnie Ok - trochę to wszystko wygładza i porządkuje. |
|
 |
Keth |
Wysłany: Śro 16:19, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
Uwierz mi - nawet jeśli ją zepsujesz, w tego rodzaju "prostej" historii zawsze znajdę sposób, żeby postawić na swoim  |
|
 |
Kargan |
Wysłany: Śro 16:11, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
To ja odwrócę pytanie Czy nie przeszkadza Ci, że w swoich postach ja kolei wkładam jakieś dialogi w usta NPC'ów
Bo nie chciałbym Ci psuć storyline  |
|
 |
Keth |
Wysłany: Śro 16:09, 03 Paź 2007 Temat postu: Pisanie dialogów graczy |
|
Moi drodzy, mam do Was pewne pytanie. Jak zapewne już zauważyliście, wkleiłem do naszej historii długaśny fragment pełen dialogów wypowiadanych zarówno przez Was jak i NPC-ów. Osobiście uważam, że tego rodzaju rozmowy są równie ważne dla klimatu sesji jak zaskakujące zwroty akcji, ale doświadczenie dowodzi, że montowanie takiej luźnej rozmowy przy ognisku z samych wypowiedzi graczy nieco się wlecze i bywa kłopotliwe. Dlatego właśnie pozwoliłem napisać sobie obszerniejszy fragment storylinii wkładając sporo słów w usta Waszych postaci. Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał czegoś przeciwko tym wypowiedziom, starałem się budować je w oparciu o dotychczasowy „portret psychologiczny” Waszych pupilów.
Czy mam w przyszłości również samodzielnie pisać takie obszerniejsze dysputy? Być może lepiej byłoby robić to w oparciu o pewien schemat tematów, który wcześniej sami byście mogli proponować. Dla przykładu, ten zestaw dialogów napisałem w szablonie „bestyje-broń palna-magia(+kobiety)-bestyje”. Jeśli chcecie, możecie zapodać własny szablon, umieszczając w nim tematy, które chcielibyście poruszyć w rozmowie. |
|
 |