RPG online

Gry fabularne online

Forum RPG online Strona Główna -> Off-topic -> Bitewniaki rozmaite... Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 17:30, 13 Kwi 2009
SamboR
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Steinau an der ODER
Płeć: Mężczyzna





Ale zajmuje cały slot elit. Inna sprawa, że elity jakieś takie sobie Gwardia dostała.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:51, 13 Kwi 2009
el_imperatorro
Mistrz Gry
 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1125
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolsztyn / Poznań
Płeć: Mężczyzna





W elitach tłoku nie ma. ST nieprzyzwoicie drodzy, nawet jak na nowe latarki, ogryzki jak były plewne tak dalej ssą, ratlingi byłyby fajne, gdyby scorowały. Ten squad psykerów całkiem fajny, tylko trochę papierowy. Za te punkty wolałbym kolejnego lemana Smile

O ile heavy zawsze przepełnione, w fastach też ciasno, to elity gwardia ma słabe.

Muszę stworzyc trochę czołgów Adpetus Kartonikus Pattern i sprawdzić, jak sobie radzi ta gwardia. Na papierze wygląda groźnie.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:34, 16 Kwi 2009
el_imperatorro
Mistrz Gry
 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1125
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolsztyn / Poznań
Płeć: Mężczyzna





Rozkmin na temat gwardii ciąg dalszy:

Wiecie, co otrzymujemy, gdy połączymy culexus, jak dotąd najmniej użytecznego assasina, z 2 składami battle psykerów w 12" od niego? Otóż dostaniemy broń o profile S5 Ap1 Assault 20 przy BS5. Zło i nie dobro Wink

Szkoda że klimat tych panów jakoś mi nie leży i nie pasują do mojej wizji kompani zmechanizowanej. Moja gwardia będzie bardziej gwardyjska, choć nie wykluczam ze od czasu do czasu wystawię inkiego DH w termosie, z psikawką, tarotem i kapturkiem, 3 servitorami z heavy bolterami i 2 mistyków. No i eversora, mojego małego terrorystę Wink
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:42, 17 Kwi 2009
SamboR
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Steinau an der ODER
Płeć: Mężczyzna





Faktem jest, że Gwardia nie ma fajnych elit. Szturmowcy za drodzy, Psionicy trochę koślawi, jedynym w miarę sensownych wyborem są Ratlingi. Ogryni do przetestowania, ale wątpię by T5 dał im dużą przeżywalność.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:30, 17 Kwi 2009
el_imperatorro
Mistrz Gry
 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1125
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolsztyn / Poznań
Płeć: Mężczyzna





Ogryni są zdecydowanie za drodzy w stosunku do tego, co potrafią.
Ratlingi byłyby naprawdę dobre, gdyby były troopsem, a tak... Moga sie przydac na monstrousy i jednostki z wysokim T.
ST za drodzy. Za 13-14 pkt mieliby ajkieś zastosowania (2 samobójcze deepstrikeujące melty z rerollem scattera za 85-90 pkt brzmiałyby nieźle, za 105 nie brzmią już tak dobrze, bo tyle kosztuje pełny squad koników)
Psykerzy potrafią przywalić, szczególnie że mogą strzelać z chimery "przez okno". Ciekawe będzie tez połączenie z calliduską - obniżamy przeciwnikowi liderkę do 2 a potem strzelamy z neural shreddera, raiąc na 2+, bez save'a i covera Wink

Chyba będę składał Kriegów, jeśli codex nie pozwala na ułożenie D-99. Czeka mnie masa konwertowania...
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 10:55, 17 Kwi 2009
SamboR
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Steinau an der ODER
Płeć: Mężczyzna





Dlaczego nie pozwala?
Bierzesz do 9 Valkirii/Vendett.
Masz Veteranów w troopsach, nawet z Carapace. HQ jest dość elastyczne, z dwoma astropatami to już +2 do rzutu na rezerwy i reroll na stronę, z której ew. flankujesz. W heavy support ładujesz Vultury (podobno ma być zestaw do konwersji Valki z FW). Inna sprawa, że Valkiria to koszt pieniężny Land Raidera.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:02, 17 Kwi 2009
el_imperatorro
Mistrz Gry
 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1125
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolsztyn / Poznań
Płeć: Mężczyzna





No właśnie Wink Valkyrie kupujesz za 150 a wystawiasz za 100...
Pojedynczą valkyrię ciężko ustawić tak, żeby miała cover. Squadron tych olbrzymów na cover nie ma szans. No i są skazane na robienie dangerous terrain test co chwilę, bo nawet przy średnio zastawionym stole 3 takie samolociki ciężko upchnąć obok siebie.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:22, 17 Kwi 2009
SamboR
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Steinau an der ODER
Płeć: Mężczyzna





Jeśli widziałeś zdjęcia Valkirii, to pewnie przyjrzałeś się jej podstawce. Model będzie cholernie wysoko, więc Cover za siedzenie za przeszkodami terenowymi odpada z wejścia. Zawsze można się bujnąć nią 24" (nawet w scout move) i mieć cover na 4+ za szybkie przemieszczanie się.
Test wykonujesz tylko w momencie kończenia skimmerem ruchu na jakimś terenie. Przy mobilności Valki i fakcie, że szwadrony pojazdów mają większy zasięg koherencji, niż piechota, da się tak kombinować, żeby unikać tych testów.
Co do Kriegu - kolejna armia, którą jest sens robić tylko na IA. Death Korpsy używają zbyt dużo własnego, charakterystycznego sprzętu, którego nie ma w nowym kodeksie. No, chyba, że zrobić kompanię czołgów, a jako wymagane Troopsy wrzucić dwa plutony z morzem konskryptów i tym Valhallańcem.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 12:41, 17 Kwi 2009
el_imperatorro
Mistrz Gry
 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1125
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolsztyn / Poznań
Płeć: Mężczyzna





Co do covera za flat out w scout movie - zdania są podzielone, przysługuje czy też nie, pewnie wkrótce wyjdzie stosowny PKZ Wink
Jasne ze pojazdy muszą być 4" od siebie, co daje większe pole manewru niż w przypadku piechoty, ale valkiria jest większa od land ridera, biorąc pod uwagę ogon i skrzydła, musiałbyś grac na patelni rodem z WFB żeby bez problemu je ustawiać, szczególnie mając ich w rozpisce 9 Smile
Valkiria ruszona powyżej 12" żeby dostać cover już nie strzela, może co najwyżej wysadzać troopsy...

Krieg ma nie tylko regimenty pancerne i regimenty piechoty. Są też regimenty zmechanizowane, czyli piechota w transporterach (23rd Krieg, 276th Armageddon Steel Legion).

17th Krieg Mechanised Regiment
(całkowicie fikcyjny, nie wiem nawet czy 17 jest zmechanizowana, ale lubię liczbę 17, a że była wolna...)

Company Command Squad 85+55
Commander
4 Veterans (Heavy Flamer, 2x Flamer, Vox-caster)
Chmiera (Multi-laser, Heavy Bolter)

Veteran Squad (3x Meltagun, Vox-caster) 105+55
Chmiera (Multi-laser, Heavy Bolter)

Veteran Squad (3x Meltagun, Vox-caster) 105+55
Chmiera (Multi-laser, Heavy Bolter)

Veteran Squad (Mortar, Grenade Launcher) 80

Leman Russ Battle Tank 150

Leman Russ Battle Tank 150

Manticore Rocket Launcher 160

Total: 1000
35 Infantrymans, 6 Vehicles

Można by zmienić manticorę na 3 lemana, bazyla czy inną artylerię, a za zaoszczędzone pkt zmienić command squad na HF + 2 melty i dokupić więcej granatników veteranom z mortarem, ale manticore bardzo mi sie podoba... Wink.
Na większe punkty pojawi sie więcej chimer, SWS z walizkami, więcej czołgów i może rough riders...


Ostatnio zmieniony przez el_imperatorro dnia Pią 12:49, 17 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 15:31, 17 Kwi 2009
Freeks
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/Świdnica





cóż, jako inkwizytor starałem się właśnie jak najwięcej kwizycji zmieścić. Efektem robiąc rozpiskę na 1500 wyskoczyło mi 2 kafle i to po cieciach ^^'

HQ

WH Inq Lord
bolter-crossbow
psi hood
2xchirurgeon
3xGun servitor
-heavy bolter

Land Rider
-smoke lunchers
-search light
-ex. Armour

company command
4x granade luncher


Troops:

7xPAGK + tergeter

7xPAGK + tergeter

penal legion

veterans
shotgun
3xgranade luncher


Elites

Eversor

brother captain
hammerhand
4xterminators
incinerator


Fast

vendetta
-heavy bolter
vendetta

valkiria
valkiria
-multiple rocket pods
-heavy bolter

Rought riders

Równo 2000 pkt. Potrzebuję jeszcze testu by sprawdzić jak to działa, bo coś mam ważnie, że nie wszystko Tu bangla. Mało pojazdów mi się widzi i melt mało. Z założenia vendetty miały wchodzić od boku... choć muszę się zastanowić, bo bez tego mam mało p.pancu w pierwszej-trzeciej tuże. Jednak wybiegając z krawędzi może wypestkować nawet landka laskami.

Gdyby wywalić jedna walkirie i jeden granatnik to akurat by było na deepujacych storm trooperów z meltami. A przerzut deep stricka i dwie melty z bs 4 to nie byle co. Choć z drugiej strony gdyby wziasc kwizycyjnych trooperów i chimere z IG, to więcej skreenerów bym miał dla rought riderów (w domyśle motorki lub jet biki z lancami - Ci tatarzy w ogóle mi sie nie podobają ;p). Eh, testy, testy, testy ;]
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:22, 17 Kwi 2009
el_imperatorro
Mistrz Gry
 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1125
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolsztyn / Poznań
Płeć: Mężczyzna





Po kolei: inquisitor - wolałbym pana z DH, z psycannonem, mistykami i tarotem. Zaczynanie Ci sie przyda, jeśli chcesz grac na skimmerach.
EA na radku raczej zbędny skoro masz ducha.

CCS - jak są skimmery i eversor to dorzuć mu astropatę, +1 do reserv i reroll krawędzi na outflank Ci się przyda

Penal legion imho plewy, nie są może drodzy, ale jak nie wylosują dodatkowego ataku i rendingu to za wiele nie zrobią, szczególnie bez transportu.

Myślę że w pierwszej turze, jeśli nie zaczynasz, cały ostrzał wroga skupi się na LR. To chyba niedobrze, bo radek choć twardy, to nie jest nieśmiertelny, a potem nie będziesz miał za czym chować koników... Chyba że dorzucisz tego astropatę i będziesz zaczynał z pustym stołem po swojej stronie, wtedy wyjeżdżasz/wylatujesz od drugiej tury i starasz się uprzątnąć wrogi ppanc zanim cię skrzywdzi.

Co do rough riders - sam zastanawiałem się nad posadzeniem ich na motorach, ale te marinsowe zupełnie mi nie pasują. Powinni mieć coś w rodzaju tych Harleya WL z II WW, ale nie mam pojęcia gdzie dostać takie w odpowiedniej skali. Swoich rough riderów będę chyba robił na wzór tych Kriegowych z FW...


Ostatnio zmieniony przez el_imperatorro dnia Pią 16:36, 17 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:39, 17 Kwi 2009
Freeks
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/Świdnica





el_imperatorro napisał:
Po kolei: inquisitor - wolałbym pana z DH, z psycannonem i mistykami i tarotem. Zaczynanie Ci sie przyda, jeśli chcesz grac na skimmerach.
EA na radku raczej zbędny skoro masz ducha.


Jeśli wezmę Inq'a z DH to nie wezmę termitów. A termity bez radka z kolei nie jeżdza po wszystkim już tak miło jak z Wink

Landek nie GK'owy, wiec ma starego ducha. Robi najpierw za taksówkę i żywą tarcze, później za killera.

el_imperatorro napisał:
CCS - jak są skimmery i eversor to dorzuć mu astropatę, +1 do reserv i reroll krawędzi na outflank Ci się przyda

Punktów brak. Nie mam co wywalić już ;/

el_imperatorro napisał:
Penal legion imho plewy, nie są może drodzy, ale jak nie wylosują dodatkowego ataku i rendingu to za wiele nie zrobią, szczególnie bez transportu.

Może i Plewy, ale Imho bardziej sensowni niż goli weterani na piechote. A nic tańszego w troopsach ni ma. Po za tym trzymają klimat biegnąc przed innym oddziałem jako ruchomy cover Twisted Evil

el_imperatorro napisał:
Jakoś nei widzę powera w tej rozpisce. Twój ppanc to jedna vendetta...
Dwie vendetty i Landek Razz Po za tym to nie armia pod turnieje, tylko taka, coby mi sie podobała i w miarę działała Wink Najbardziej mi brak tu storm trooperów, bo mam staroedycyjne metale i bardzo, bardzo ich lubię. Się az zastanawiam, czy nie używać ich figurek jako veteranów, choć to już nie to samo...

el_imperatorro napisał:

Co do rough riders - sam zastanawiałem się nad posadzeniem ich na motorach, ale te marinsowe zupełnie mi nie pasują. Powinni mieć coś w rodzaju tych Harleya WL z II WW, ale nie mam pojęcia gdzie dostać takie w odpowiedniej skali. Swoich rough riderów będę chyba robił na wzór tych Kriegowych z FW...


Się bede musiał eldarskim dżet bajkom przyjżec - gdyby obciąć im ten dziób i zastąpić czymś bardziej kanciastym, zrobić porządne rury wydechowe itp to może by coś wyszło. I reszta gwardii mogłaby udawać elysian tym bardziej, że dużo tego nie ma u mnie - command squad i weterani. Penal legion z katachanów i bitsów i bedzie grało. I też zgadzam się, że Sm'owe rowerki się nie nadają.


Ostatnio zmieniony przez Freeks dnia Pią 16:51, 17 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:02, 17 Kwi 2009
el_imperatorro
Mistrz Gry
 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1125
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolsztyn / Poznań
Płeć: Mężczyzna





Ten radek jest w 1 turze jedynym pojazdem po twojej stronie stołu. Będą w niego strzelały wszystkie laski, lance, kolejówki, melty w drop podach, multimelty na attack bike'ach i co tam jeszcze przeciwnik wystawi. Skrzywdzą go. A wtedy wożenie nim termosów może się okazać niemożliwe Wink

Tymczasem:

17th Krieg Mechanised Regiment

HQ

Company Command Squad
Commander
4 Veterans (Vox, 3x Meltagun) 85+55
Chimera


Troops

Veteran Squad (vox, 3x Meltagun) 105+55
Chimera

Veteran Squad (vox, 3x Meltagun) 105+55
Chimera

Infantry platoon
Command squad (4x Flamer) 50
Chimera 55
Infantry squad (Mortar) 55
Chimera (dla SWS) 55
Infantry squad (Mortar) 55
Chimera (dla SWS) 55
Special Weapon Squad (2x demo charge) 75
Special Weapon Squad (2x demo charge) 75


Fast Attack

Rough Riders (10 Riders) 105


Heavy Support

Leman Russ Battle Tank 150

Leman Russ Battle Tank 150

Manticore Rocket Launcher 160

Total: 1500

Jak widac postawiłem na intensywne plackowanie z dużą siłą i niskim AP, trochę melt, wiadro pestek i garśc riderów na kontrę. Też raczej dla klimatu, niż do pociskania, aczkolwiek powinno dawać radę. Mało kto ma tyle melt żeby rozwalić 9 czołgów Wink

Spędziłem dobrą godzinę przeglądając zasoby sieci w poszukiwaniu motorów stosownych dla moich RR. Najodpowiedniejsza byłaby skala 1:48, ale w tej skali robią tylko czołgi i samoloty, na motory nikt nie wpadł. W 1:35 można już kupić WLki w rozsądnych cenach, ale model w tej skali ma jakieś 6,5 cm długości, więc gwardziści musieliby mieć co najmniej 4-4,5 cm wzrostu żeby dobrze wyglądać dosiadając tych maszyn... Poszukam jeszcze, ale obawiam się że pozostają koniki z battla, bo lepienia motoru z GSu to sobie nie wyobrażam...

Edit: czyżby wreszcie coś sensownego? [link widoczny dla zalogowanych]. Co prawda to 1:72, ale w klimat wpisują mi się idealnie...


Ostatnio zmieniony przez el_imperatorro dnia Pią 18:37, 17 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:27, 17 Kwi 2009
Freeks
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/Świdnica





Osobiście nie jestem przekonany do Rought riderów działających samodzielnie. I tak licznych. Te 105 pkt to tylko 11 ataków z powerki w czasie gry. U mnie mają się wbić w istniejący już kombat lub szarżować z inna jednostką. I szczerze nie mają nawet zabijać, co odciągnąć ataki na siebie lub wyłuskać oddział przeciwnika, by oddział kturemu asystują poniósł mniejsze straty i walnął po bardziej wartościowych sierżantach czy innych liderach.

Nie lepiej by się spisali w dwóch piątkach? to w sumie 5 punktów więcej, o jeden atak więcej, dwa oddziały do zaatakowania więcej, a screenosów i tak masz sporo Wink

Co do motorków - fajne, jednak ja szukam bardziej kanciastych i bardziej crosowych. Chyba, że bym sie uśmiechnął do tallaran - z tego co wiem maja własne koniki i to dość ładne. Jednak już mam pustynne tau i chce nowych schematów malowania piaskowy kamuflaż i takież same podstawki zamęczą mnie.

P.s. Mój radek nie takie rzeczy wytrzymywał, gdy służył w pure GK rozpiskach Very Happy melta musi podejść, a reszta go ledwo łaskocze (plus cover). Potestuję i powiem co jak poszło. Jak nie, to wracam do czystej kwizycji ;p

p.s.2. Nie tylko melty potrafią zabić chimerkę Wink
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 21:48, 17 Kwi 2009
el_imperatorro
Mistrz Gry
 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1125
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolsztyn / Poznań
Płeć: Mężczyzna





Te motorki idealnie wpisują mi się w klimat Kriegów, więc pewnie zakupie je w najbliższym czasie. 10 jeźdźców wypłaca z szarży 21 ataków. S5 I5 power weapon zrobią swoje. Statystycznie wrzucają do lochu 7 MEQów, bez znaczenia, czy to berki, plagusy, death company czy inne badziewie. Jak dla mnie całkiem nieźle jak na squad za 105 pkt Wink

Wierz mi że landek nie jest taki twardy na jakiego wygląda Wink Powie Ci to każdy, kto gra dark eldarami Smile No i zasada marinsów "drop pod assault" też potrafi zaboleć. W pierwszej turze spada Ci pod nosem drop pod ze squadem sternguardów z combi meltami. Kilka rzutów później landek nie istnieje.

Jakiś czas temu załatwiłem sobie kilku kasrkinów, bo zapowiadało sie że ST będą dawać radę na nowym codexie, a figurki były ładne i można było je niedrogo wyrwać. Teraz chyba będę musiał poszukać na nich kupca...
Zobacz profil autora
Bitewniaki rozmaite...
Forum RPG online Strona Główna -> Off-topic
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin