RPG online

Gry fabularne online

Forum RPG online Strona Główna -> Warhammer 40K -> Dark Heresy - panel techniczny Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pon 15:33, 13 Wrz 2010
Blaster
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna





Ja z wielką chęcią zagrał bym w tej przygodzie własnoręcznie wykreowanym marynatem z DW.
Z drugiej strony postacie inkwizycyjne wprowadzają sporą różnorodność do przygód a agentami (a może nawet jakimś początkującym inkwizytorem?) Ordo Xenos jeszcze nikt z nas nie grał.
Był by to także dobry moment na sięgnięcie po profesje z dodatku Ascension Rolling Eyes

Podsumowując optuję za opcją połączenia postaci Ordo Xenos i Deathwatchu (przecież jest to zbrojne ramię Ordo Xenos jak by nie było) w jednej przygodzie. Cool


Ostatnio zmieniony przez Blaster dnia Wto 11:12, 14 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:31, 13 Wrz 2010
el_imperatorro
Mistrz Gry
 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1125
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolsztyn / Poznań
Płeć: Mężczyzna





Wydaje mi się, że drużyna pół na pół nie będzie działać jak należy Wink Przygody w DH mają jednak inny charakter niż te dla DW, chociaż systemy sa kompatybilne. Nie wyobrażam sobie Marine prowadzącego śledztwo, zbierającego informacje... Większość działań prowadzimy tam pod przykrywką, a ciężko udawać cokolwiek w towarzystwie dżentelmenów mających po 2,5 metra wzrostu i wbitych w gustowne power armory Wink
Z drugiej strony zwykli akolici nie przetrwają jednej bitwy w stylu DW, chyba, ze po prostu się schowają. Marines wchłaniają po 16 obrażeń na pancerz i TB, ma jakieś 20 woundów. Przeciętny akolita, nosi pancerz mający 4-5 arma, TB 3-4 i ma w porywach do 15 woundów. Jeśli nie dopisze mu szczęście to położy go jedno trafienie z hordy o Magnitude 40.
Ale może Mistrz ma pomysł, jak to sprytnie połączyć Wink
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 2:24, 14 Wrz 2010
Keth
Mistrz Gry
 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 4663
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nibylandia
Płeć: Mężczyzna





El, przemyślałem kwestię całkowitego zarzucenia zabawy w onlinowe RPG i pomysł ów zdjął mnie istną grozą. Ponieważ przyjęliście do wiadomości bez dramatyzowania i głośnych klątw ryzyko sporego lagowania z mojej strony, jeśli będę kontynuował tę formę zabawy, nie widzę powodów, dla których nie miałbym jednak wygospodarować odrobinki czasu wolnego co tydzień, by napisać Wam coś nowego. Naturalnie będę musiał trochę zmiejszyć liczbę prowadzonych sesji, żeby przestoje nie były zbyt duże, ale akurat tak fajnie się składa, że do najbliższego weekendu powinienem być gotowy z NS i KC, a poprowadzić dwie sesje (DW i WFRP) to już nie taki kłopot.

Co do nowej przygody w settingu WH40K, mnie również bardziej pasowałby zespół agentów INQ niż Astartes (tym bardziej, że widzę w tej przygodzie miejsce dla wielu agentów z poprzednich przygód), ale zaoferowałem Wam opcję wyboru między DH i DW, żeby nie było, że jestem zamknięty na preferencje graczy Wink Jeśli o przekonania polityczne pryncypałów idzie, to niestety bardziej purytanie niż radykałowie.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 11:11, 14 Wrz 2010
Blaster
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna





Ja jestem chętny zagrać zarówno w wariancie DH jak i DW.
Co prawda moja dotychczasowa postać nie ma chyba wymaganego poziomu ale zawsze można zrobić nową albo podpakować tą.

Keth pomysłu włączenia marines do przygody nie zarzucaj tak od razu bo może pojawi się okazja, że sekcja śledcza będzie potrzebowała poważnego wparcia i wtedy 2,5 metrowy koleś (lub kilku) w PA się przyda.
Rozumiem, że prowadzenie śledztwa przez marynata to kiepski pomysł ale przygody często rozwijają się do takiego momenty, że przykrywka nie jest już możliwa i zaczyna się liczyć siła ognia.

Generalnie fajnie, że ruszyłeś temat xenos bo to w Wh40K kręci mnie najbardziej a MG u którego grałem w realu nie skłaniał się zupełnie w tym kierunku.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:15, 15 Wrz 2010
Keth
Mistrz Gry
 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 4663
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nibylandia
Płeć: Mężczyzna





Do końca „Final Sanction” jeszcze dużo czasu, więc będzie mnóstwo sposobności ku temu, by dogadać finalną tożsamość zespołu. Naturalnie istnieje opcja kombinowanej grupy w składzie Ordo/Astartes, tylko że mam obawy, że pojawi się wówczas system gry zamiennej na zasadzie „ludzie z Ordo działają, Astartes siedzą w rezerwie” (dwa miesiące czasu gry), potem „Astartes w akcji, Ordo się dekuje w bezpiecznym miejscu” (trzy tygodnie czasy gry) - ale zobaczymy jak to będzie.

Co do motywu przewodniego ksenosów, to stanowi on raczej tło przygody, a nie jej oś, więc nie nastawiaj się na masowe mordowanie obcych, Blasterze, tylko na rozwikłanie zagadki, jaką po sobie pozostawili.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:45, 15 Wrz 2010
el_imperatorro
Mistrz Gry
 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1125
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolsztyn / Poznań
Płeć: Mężczyzna





Panowie, mam ostatnio za dużo wolnego czasu i czytam sobie zasady, szukam sposobów na podkręcenie trochę siły ognia mojej zabójczyni Wink.

Porównajmy dwa warianty uzbrojenia Wink

Orthlak MkIV 30m RoF S/-/6 Dmg 1D10+4 Pen 0 Clip 12

Wariant drugi, zastanawiam się, czy legalny:

Armageddon 100m Rof S/2/6 Dmg 1D10+4 Pen 0 Clip 15 Reliable
Dodajemy do niego Extra Grip i Auxiliary GL.

W efekcie dostajemy broń, z której można strzelać z jednej reki bez kar więc zabójczyni wystartuje z dwoma. Masa jednej sztuki wynosi 5,5kg, bo według rulebook extra grip redukuje masę. Zasięg przy noszeniu w jednej ręce spada co prawda do 50 metrów, ale to i tak więcej niż Orthlak. Do tego większy magazynek i cecha reliable. No i podwieszany granatnik ;D Czyste zło. Jedyny minus to problem z ukrywanie tego pod płaszczem, ale na akcje typowo strzeleckie wydaje się być świetny. Czy waszym zdaniem to legalne rozwiązanie czy bug w zasadach?
Jeśli to legalne, to już wiecie, co Kara zabierze na kolejna misję Very Happy


Ostatnio zmieniony przez el_imperatorro dnia Czw 11:13, 16 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 10:49, 16 Wrz 2010
Bors
Mistrz Gry
 
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WarSaw/Venedia Sector/Segmentum Obscurus
Płeć: Mężczyzna





Cudny przypadek munchkinowania el, ale tam musi być jakiś kiks w zasadach. nie uwierzę ze "extra grip" zmniejsza mase broni o 2/3. NIe wyobrażam sobie, żeby zainstalowanie chwytu pistoletowego redukowało masę broni o 2/3, już raczej o 1/3 jeśli przyjmiemy że to jakieś zredukowanie go do karabinka.
Ale nie wyobrażam sobie kobitki biegającej z dwoma karabinami w charakterze pistoletów. W takich momentach sugeruję posłużyć się rozsadkiem zamiast mechaniki gry Razz

Powiem ci tak na temat tego kombosa El - Nie na mojej wachcie Razz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 11:12, 16 Wrz 2010
el_imperatorro
Mistrz Gry
 
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1125
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wolsztyn / Poznań
Płeć: Mężczyzna





Borsie, ja uwielbiam szukać dziur w zasadach, łączyć je i tworzyć tego typu potworki Very Happy

Taki twór można by uzasadnić tylko, jako gruntowną przebudowę całej broni. Skrócenie lufy, pozbycie się kolby, zastąpienie niektórych elementów lżejszymi kompozytami, pozbycie się przedniego chwytu. Mimo wszystko redukcja wagi o 2/3 to przegięcie, zgadam się. A i cena winna być znacznie wyższa a zasięg ograniczony trwale, zgodnie z RB a nie erratą.

Mimo że opcja jest kusząca i wydaje się być w pełni zgodna z zasadami to zrozumiem MG, który odrzuci tego potworka. Co prawda jego siła ognia nie ma jakiejś miażdżącej przewagi nad autopistolem, ale logiczne to nie jest Very Happy

W sumie zamiast po prostu odrzucać tą zasadę po namyślę trochę ją naprostowałem. Zamiast po prostu dodawać pistoletową rękojeść uznajmy to, za przeróbkę broni taką, jak opisywałem wyżej. W efekcie dostaniem jakiś poręczny karabinek który można by dzierżyć w jednej ręce. Oczywiście nic za darmo. Koszt upgrade'u powinien wynieść 50 tronów a zasięg definitywnie zredukowany o połowę, bez względu na to, jak trzymana jest broń. W końcu z oberżniętej lufy nie da się celnie strzelać na duże odległości. Dodatkowo, jeśli broń miała zasadę accurate to powinna ją stracić po takich modyfikacjach. Masa broni spada o połowę. Można dołożyć do niej maksymalnie jeden upgrade/dodatkowy sprzęt, w końcu nie po to się ją obcina, żeby potem dołożyć exterminator, granatnik, selektor amunicji i celownik laserowy Wink. Oczywiście broń nadal jest zbyt duża, żeby nosić ją w kaburze jak pistolet Wink Co Wy na to?


Ostatnio zmieniony przez el_imperatorro dnia Czw 12:32, 16 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 14:16, 16 Wrz 2010
SamboR
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Steinau an der ODER
Płeć: Mężczyzna





Proponuję obejrzeć sobie i porównać współczesne karabinki szturmowe. Na przykładzie konstrukcji radzieckich/rosyjskich: AKS74/AKSU/Bizon.
Dwa pierwsze to odpowiednio karabinek i subkarabinek szturmowy, ostatnie to niekonwencjonalny PM. Wagowo różnic znaczących brak, jednak oberżnięcie lufy w wypadku AKSU skutecznie uniemożliwiło prowadzenie ognia na większe odległości. Do tego problemem było skrócenie rury gazowej. Bizon z kolei (czyli z grubsza AKSU na amunicję pistoletową) jest już całkiem sympatyczny.
W skrócie - prócz wspomnianych, obciąłbym obrażenia i rodzaj stosowanej amunicji. To ból tego systemu, że autopistol i autogun wali tym samym pociskiem.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 19:01, 19 Wrz 2010
Bors
Mistrz Gry
 
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WarSaw/Venedia Sector/Segmentum Obscurus
Płeć: Mężczyzna





Chłopaki - to że ma takie same obrażenia, nie znaczy że wali tym samym pociskiem. Poza tym Zwykły autopistol ma obrażenia 2. Orthlank to odpowiednik minipistoletu maszynowego na amunicję 45 lub podobną.

El - wg zasad ta modyfikacja to zwykły pistol grip - zamast kolby w starym stylu (M14), kolba i chwyt pistoletowy (M16). Żadna tam głęboka modyfikacja broni. Raczej odchudzenie łoża. Podejżewam ze chodziło o redukcję masy o 1/3 i tego bede sie trzymał.

Sambor - gdybym chciał oddać efekt takiej redukcji broni jak z AK do AKSU, albo z AR15 do CAR-15, to dałbym redukcję masy o 1/3, -10/20 do celności, 1/2 zasiegu i możliwość strzelania z jednej ręki ogniem pojedynczym.

Ogólnei cała ta modyfikacja jest dla mnie bez sensu. Chyba że mówimy o modelu z siłą 50+ (maryny, Ogryny itp), ale mechanika jest na to nieco zbyt uproszczona.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 22:27, 19 Wrz 2010
SamboR
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Steinau an der ODER
Płeć: Mężczyzna





Proponuję dorwać choćby replikę w.w. broni z odpowiednią broni ostrej wagą i spróbować pobawić się tym jedną ręką Wink
A jeszcze lepszym przykładem na zastosowanie omawianej modyfikacji jest porównanie zwykłej M14 z M14 EBR Wink
No i zgadzam się, że modyfikacja jest "lekko" bez sensu.
ps. Nie ma czegoś takiego jak minipistolet maszynowy Wink nie spotkałem się z czymś takim w literaturze.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 1:58, 20 Wrz 2010
Bors
Mistrz Gry
 
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 665
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WarSaw/Venedia Sector/Segmentum Obscurus
Płeć: Mężczyzna





Sambor - nie chciałem szaleć. niekażdy wie co to M14 EBR, ale więszkość widzi różnicę miedzy M14 i M16.

Pisząć Minipistolet miałem na myśli coś z tej kategorii co Micro i miniuzi, Mac-10/11, MP5K czy Spectre.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 10:27, 20 Wrz 2010
SamboR
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Steinau an der ODER
Płeć: Mężczyzna





To nadal pistolety maszynowe Wink

M14

M14 EBR

Podałem ten przykład, bo to dokładnie to, o co chodzi w omawianym upgrade.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 12:14, 20 Wrz 2010
Kargan
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 1169
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Twierdza Wroclaw





Jedną ręką to z tego można strzelać jak się ma na pierwsze imię Rambo a na drugie Commando Wink Celność -80 Wink
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 13:32, 20 Wrz 2010
Waylander
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 716
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Konin
Płeć: Mężczyzna





Sambor miał(jak sadzę) na myśli typ modyfikacji a nie to że można z M14 EBR strzelać z jednej ręki Karganie.
Zobacz profil autora
Dark Heresy - panel techniczny
Forum RPG online Strona Główna -> Warhammer 40K
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 22 z 24  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin