RPG online

Gry fabularne online

Forum RPG online Strona Główna -> Traveller -> TR - Sprawa Honoru Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Pią 15:38, 30 Sty 2009
namakemono
Gracz Roku 2009
 
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 838
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna





Hm. Ciekawa sprawa. Mam kilka luźnych koncepcji, ale nie będę ich głośno wygłaszał.
Panowie, chyba musimy zmienić taktykę, nasze pułapki chyba się na razie nie przydadzą.
Najpierw dowiedzmy się, co kryje się pod określeniem "szczegółowe instrukcje".
Tymczasem Nat przypatruje się twarzy Drake'a, jego reakcji na głos Carlite'a.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 16:42, 30 Sty 2009
Keth
Mistrz Gry
 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 4663
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nibylandia
Płeć: Mężczyzna





- Tu.. khe.. Grendel, słyszę was... – John uruchomił ponownie nadajnik – Zemdliło mnie... khe... co mam ro... robić?

- Powiedz mi najpierw jak się nazywasz.

- John... khe Kovalski – padła zdławiona odpowiedź nawigatora.

- Dobra, John. Czy masz kontrolę nad systemem sterowania jednostki? – zapytał człowiek podający się za kapitana Carlite.

- Tak... khe... komputery dzia... działają...

- Wytrać prędkość do minimalnej manewrowej. Ustaw autopilota na procedurę podejścia do cumowania, ale zablokuj ją na przedostatnim punkcie. Nie próbuj w żaden sposób dokować na własną rękę. W odległości dwustu kilometrów od nas odpal silniczki korekcyjne tak, by ustawić się do Purcella burtą. Jeśli masz zainstalowane tarcze siłowe, wyłącz je całkowicie przed ustawieniem autopilota. Zrozumiałeś, co powiedziałem, John?

Nawigator spojrzał znacząco na pozostałych marynarzy, po czym wycharczał do mikrofonu potwierdzenie. Obserwowany ukradkiem przez Natha Drake przygryzł mocno wargi, postukał Johna w ramię każąc mu wyłączyć na chwilę nadajnik.

- Cholerne dranie – wysyczał, kiedy nawigator przerwał na chwilę połączenie z tenderem – Każą się wam odwrócić burtą, żeby mieć na celowniku większy profil jednostki, to im ułatwi ostrzał. Zaraz... skoro my ich widzimy, to oni nas pewnie też! Jak się odwrócicie burtą, zobaczą przy śluzie swoją kapsułę ratunkową i zorientują się, że jestem na pokładzie! Wtedy będą wiedzieli, że was ostrzegłem i zaczną walić z tej wieżyczki z minimalnego dystansu!
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:27, 30 Sty 2009
Freeks
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/Świdnica





A tę śluze pewnie mamy albo z góry, lub dołu statku, że zawsze będzie widać ją widać, jakbyśmy sie nie ustawili? Czy może jak percell mamy dwie po obu burtach, tak, że możemy ustawić się "pustą" burtą do piratów?

Jak szybko włączają się tarcze i jaki zapewniają stopień zabezpieczeń?


Max podrapał się po brodzie mocno marszcząc brwi.
-Szlag, na wszelki wypadek trzeba obsadzić nasze wieżyczki... Mamy dwie, oni jedną i są mocno dziurawi. Lecz to oni pierwsi oddadzą salwę... I jeszcze jedna sprawa - ma ktoś pożyczyć cholernego papierosa?
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 17:46, 30 Sty 2009
Keth
Mistrz Gry
 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 4663
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nibylandia
Płeć: Mężczyzna





Śluza znajduje się na spodzie Grendela, tuż pod poziomem towarowym, we wnęce, dzięki której nie sposób podejrzeć kapsuły, jeśli ktoś spogląda na wasz frachtowiec od przodu. Jeśli natomiast odwrócicie się do obserwatora bokiem (którymkolwiek) lub tyłem, kapsuła będzie doskonale widoczna.

Co do tarcz... khe khe, jakby to powiedzieć... cóż, Grendel to dość niedoposażona jednostka, wersja „oszczędna”... dobra, powiem wprost: nie macie żadnych tarcz.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:22, 30 Sty 2009
Urbik
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gliwice





Czy jest opcja wystrzelenia kapsuły z Grendela? Skoro mamy już Drake'a na pokładzie to nie powinna być ona nam zbytnio potrzebna. Szczególnie, że jest zepsuta i ma trupa na pokładzie Razz


Ostatnio zmieniony przez Urbik dnia Pią 18:23, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 18:36, 30 Sty 2009
namakemono
Gracz Roku 2009
 
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 838
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna





Nie bardzo, Purcell od razu zobaczy na radarze oddalającą się od nas kapsułę.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 20:50, 30 Sty 2009
Krisu
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław





A jak podejdziemy do Purcella górą okrętu? przecież to przestrzeń - możemy podejść tak żeby spód okrętu z kapsuła zasłaniał kadłub - zawsze można wytłumaczyć ze tak samo się zrobiło.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:18, 30 Sty 2009
Freeks
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/Świdnica





To już lepiej odłączyć kapsułę. Sam się nam okręci statek, a im same odpala się rakiety...

Jedyne co mi przychodzi na myśl to wysadzić w powietrze kapsułę i powiedzieć, ze to awaria. Po abordażu na pewno może coś wybuchać. Zaminować ją od środka (ale trupa wyciągnąć! te zwłoki mogą się przydać jak coś będzie trzeba udowadniać przed np. sadem) i odcumować na metr, dwa by nie wyszła z wnęki, a wybuchając minimalnie grendela uszkodziła. Wtedy na radarze i wizjerze maja tylko szczątki. Podejrzane dla podejrzliwych, ale kapsuły do środka nie wciągniemy. I idziemy w zaparte później, ze to od uszkodzę ;p


Ostatnio zmieniony przez Freeks dnia Pią 23:19, 30 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:07, 31 Sty 2009
Urbik
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gliwice





Pomysł całkiem dobry, gdyby nie fakt, że wybuch musi nastąpić w bezpośredniej odległości od Grendela. Nigdy nie wiemy jakie szkody wyrządzi on statkowi, a obawiam się ,że całkiem niemałe. Na razie pomyślmy nad innymi opcjami.
Ok, no to tak:

-Jeśli nie odłączymy kapsuły, piraci z Purcella szybko zwęszą podstęp i jako pierwsi oberwiemy serią z tamtejszego działka pokładowego. Mamy szanse, ale też jesteśmy na wstępie na minusie. Poza tym, najprawdopodobniej zablokują śluzę i uniemożliwią nam dostanie się do środa. Oczywiście już pomijam fakt, że cała załoga stawi się na nasze powitanie w pełnym rynsztunku. Morał z tego taki, że nie ma nawet po co podlatywać z kapsułą.

-Jeśli zniszczymy kapsułę, możemy im spokojnie wkręcić, że to tylko jedna z wielu "dręczących nas" od wielu setek kilkometrów awarii, a tym samym jeszcze lepiej przekonać ich do dokowania na Purcellu. Powinni połknąć haczyk, a my powinniśmy nieźle oberwać od wybuchu i odłamków kapsuły.

-Opcja trzecia - zwiększamy prędkość, ustawiamy się na dogodnej pozycji i pakujemy z naszych działek w wieżyczkę tendera i wybrane słabe punkty, które powinien dobrze znać Drake. Efekt - 50% powodzenia, 90% brak możliwości dostania się do środka (zablokują śluzę i pogadane), 100% - dostajemy baty nawet jeśli uda nam się wparować na ich pokład.

-Opcja czwarta - zamykamy Drake'a w kabinie i lecimy na Rhise Wink

Panowie, co wybieracie? Może macie jeszcze jakieś pomysły w zapasie?


Ostatnio zmieniony przez Urbik dnia Sob 1:07, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 1:32, 31 Sty 2009
Freeks
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/Świdnica





Mamy na pokładzie wojskowego, byłych wojskowych i inzyniera, który sklecił ładunki. Myślę, że to dość osób by dobrać ładunek optymalny do rozerwania kapsuły, i spowodowania minimalnych zniszczeń na statku. A wybuch nastąpi metr-dwa od śluzy to zawsze lepiej jakby nastąpił bezpośrednio przy śluzie.

I nie po to tu lecieliśmy, by nie skopać czyich tyłków, czy to pirackie, czy to federalne czy jakiekolwiek inne Razz


P.S.
Keth napisał:
Panowie, jeśli wyrazicie chęć kontynuowania zabawy w tym settingu, chętnie coś dla Was zmontuję, kiedy tylko piraci wymordują podstępnie załogę Grendela w przygodzie „Sprawa Honoru” (TR).


To sem je w perdeli Laughing


Ostatnio zmieniony przez Freeks dnia Sob 3:10, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 8:27, 31 Sty 2009
Keth
Mistrz Gry
 
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 4663
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Nibylandia
Płeć: Mężczyzna





Nie no Freeks, no co Ty, na żartach się nie znasz? Wink

A teraz poważnie - czy mam przyjąć za obowiązujący bieg zdarzeń wysadzenie kapsuły w powietrze w taki sposób, by uległa zniszczeniu, a przy tym nieznacznie uszkodziła Grendela? Nie ma problemu, ale będziecie musieli zużyc jedną z tych domowych min, które zbudował Max (macie cztery sztuki, więc nie powinno to stanowić jakiegoś problemu).

Musicie się szybko naradzać, bo na ekranie komputera miga ikonka oznaczająca kolejne nieodebrane wiadomości z tendera - ciągle lecicie wprost na nich, a ktoś tam może uznać, że John wyzionął ducha i profilaktycznie odstrzelić frachtowiec, zanim ten wejdzie na kurs kolizyjny z Purcellem.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:32, 31 Sty 2009
namakemono
Gracz Roku 2009
 
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 838
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna





Panowie, czy my w ogóle bierzemy jeszcze pod uwagę, że komunikaty z Purcella są wiarygodne i że to Drake nas wkręca? Sytuacja trochę się skomplikowała. Jestem za wysadzeniem kapsuły, to powinno uwiarygodnić naszą wersję wydarzeń, ale nie ufajmy do końca Drake'owi i proszę, nie zaczynajmy od wyrżnięcia załogi, postarajmy się jeszcze trochę wybadać obie strony i zdemaskować albo załogę Purcella albo Drake'a.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:03, 31 Sty 2009
Freeks
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/Świdnica





Keth napisał:
Nie no Freeks, no co Ty, na żartach się nie znasz? Wink


Znam, znam i właśnie mnie to rozbroiło - w końcu zacząłeś mówić jak rasowy MG Razz

Jasne, że nie ufamy Drak'owi i musimy brac komunikaty purcella za potencjalnie prawdziwe. Jednak my ich mamy za piratów, oni mają nas za piratów i jeśli przyjdzie co do czego i my zamiast nacisnąc spust bedziem sie zastanawiac, to cóż... Oni już raz/dwa razy zostali zaatakowani i takich watpliwosci miec nie beda.

I dlatego nie chciałem wcześniej odczepiać/niszczyć kapsuły - to jest dowód ze nas wkręcono, gdyby tak się stało. Ale teraz bardziej grozi nam cudza rakieta niż więzienie i trza się jej pozbyć. Ale trupa wyciągnijmy, tylko on potwierdza nasza wersje wydarzeń (w miarę).
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 19:25, 31 Sty 2009
Urbik
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gliwice





W takim razie postanowione - wysadzamy kapsułę, wcześniej zabierając trupa na pokład. W razie czego John przekaże informację o awarii. Co jednak jeśli na pokładzie nie ma piratów? Kiedy zobaczą całą naszą ekipę, na pewno dostaniemy na wejściu niezłe baty...no dobra, nie pozostaje nam nic innego, niż się o tym przekonać Very Happy Wysadzamy kapsułę i lecimy dalej.
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 6:14, 01 Lut 2009
Freeks
Elokwentny gracz
 
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław/Świdnica





Wtedy krzyczymy "Niecht schiesen" i przepraszamy że żyjemy Laughing Może nie strzelą jak zobaczą, że rzucamy bron i błagamy o litośc. Inna sprawa - jak chcesz odróżnić pirata od niepirata? Naszywki na ubraniu raczej nosić nie będą, na radarze ich jednostki też nie będą zaznaczane innym kolorem. Za cholerę nie możemy dojść jest jeden jedyny drake, a co dopiero cała obca załoga ;]

p.s. Jak komunikaty z rhise?

dzis bede na forum ok 12 i 23ciej, wiec jak cos by sie działo to Max pójdzie za głosem ludu (czyli głosem kapitana, gdyż to on mówi czego lud chce Wink )
Zobacz profil autora
TR - Sprawa Honoru
Forum RPG online Strona Główna -> Traveller
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 8 z 20  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin