Keth |
Mistrz Gry |
|
|
Dołączył: 30 Sie 2007 |
Posty: 4663 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Skąd: Nibylandia Płeć: Mężczyzna |
|
|
 |
 |
 |
|
Pierwsza runda. Sepheran +40 z bonusów, Octavius, Gregor i Skold +50 z bonusów. Lucien i Elias +30 (bolt pistole). Wykonuję sześć rzutów 1k100 według powyższego klucza. Wypada 60, 58, 52, 37, 37, 67. Sepheran trzy trafienia, Octavius trzy, Gregor cztery, Skold cztery, Lucien dwa, Elias jedno. W sumie weszło czternaście punktów rzezi (tych z HB nie wliczam).
Kwestia polowania na ciężarówki ze specyficznym ładunkiem. Jest ich w sumie dwadzieścia, nie wiecie, które co mają na pakach. Oznakowałem dwie z remteksem i dynamitium numerami 1 i 2, a te z paliwem 3 i 4. Jedna seria liczy dziesięć pocisków, uznałem, że 5 jest wymaganych do zniszczenia jednego pojazdu, trafienia ponad piątkę można w tej samej rundzie alokować w inny cel. Każdorazowo rzucam losowo kostką sprawdzając, czy nie oberwał pojazd ze specjalnym ładunkiem. Pierwszy test 1k20, wypadło 8, zwykła ciężarówka.
Przeciwnik jest tą kanonadą całkowicie zaskoczony, dlatego pierwsza runda jest dla Was gratisowa. Jedna ciężarówka stanęła w płomieniach, wybuchł bak z paliwem, w niebo walą kłęby czarnego dymu. Betonowy plac zaścieliły ciała ponad dwudziestu zabitych i rannych buntowników, a reszta łapie w popłochu za broń próbując zorientować się, co właściwie jest grane! Rebelianci zamierzający rozstrzelać jeńców sprzątnięci, chociaż odłamki boltów chyba sięgnęły też kilku lojalistów, pozostali natychmiast ukryli się pośród ciał zabitych żołnierzy w doku. Ponieważ pierwsza runda trwała zaledwie dwie, trzy sekundy, automatycznie zakładam, że każdy puści jeszcze jedną serię, zanim ekipa na dole zacznie się zbierać do szarży.
Druga runda. Tym razem bonusy są pomniejszone o 20 (brak korzyści z przycelowania). Rzucam 6k100 według wcześniejszego klucza. Wypada 81, 96, 99, 1, 61, 62. No, takich wyników to ja już dawno nie widziałem w jednej salwie! Boltery Octaviusa i Gregora obydwa zacięte! Wysłałem do Ela SMSa z prośbą o potwierdzenie przerzutu z FP, Octaviusowi zdecydowałem sam przerzucić FP, bo ma jeszcze sporą pulę do wykorzystania, u Gregora zostawiłem oryginalny wynik wiedząc, że Sambor i tak lada chwila przeskoczyłby na zestaw miecz i bolt pistol! Przerzuty dla Sepherana (El dotąd nie odpisał, zadecydowałem za niego) i Octaviusa: 31 i 81. Cztery trafienia z HB w ciężarówkę, sprawdzam rzutem 1k19, która oberwała – wypadło 6 (zniszczony zwykły pojazd). Ultramarine i tym razem nic nie trafił, ale przynajmniej możemy zapomnieć o zacięciu boltera. Lucien i Elias chybili (albo inaczej, zabili kilku buntowników, ale nie zaliczyli punktów rzezi niezbędnych technicznie do złamania morale hordy).
Teraz pora na kontrę rebeliantów, albowiem mimo swego bijącego po oczach braku doświaczenia już zdążyli się zorientować, skąd mniej więcej padają strzały i mimo przestrachu bardzo chętnie przetestują te podróbki ultramarskich lasgunów, które im niedawno wpadły w ręce. Zgodnie z zasadami dla hord posyłam po trzy hity w każdego BG, ale z uwzględnieniem osłony punktowej AP 4 (futryny okien, parapety, itp.). Wykonuję 18k100 dla testu opartego na BS 15 (dałem buntownikom po -10 do BS ze względu na jednorundowy wstrząs psychiczny i działanie na oślep, ale ta kara w trzeciej rundzie już przestanie obowiązywać). Ten sam klucz, co w przypadku do strzelania przez Was. Pojedyncze hity weszły w Sepherana, Gregora i Eliasa. Trafienia zadają 3k10+3 rany. Brutto według klucza weszło 22, 22 i 20 – Sepheran 2 rany, Gregor 2 rany, Elias 0. AP osłony zredukowane po tej rundzie do 2.
Nadszedł czas na rundę numer trzy i pozwolę sobie teraz zrobić przerwę w oczekiwaniu na Wasze nowe deklaracje. |
|